Vissza

e-Plakát - közterületi reklámfelületek e-kereskedelme

Eastron | 
2000. november 24.
A közterületi reklámozás területén újdonsággal rukkolt elő az EASTRON Kereskedelmi és Fejlesztő Ügynökség: kifejlesztette az e-Plakátot.

Rólunk írták

e-Plakát - közterületi reklámfelületek e-kereskedelme

[2000.11.24.]

A közterületi reklámozás területén újdonsággal rukkolt elő az EASTRON Kereskedelmi és Fejlesztő Ügynökség: kifejlesztette az e-Plakátot.

Ez egy olyan Internet-Web alapú szoftver, amely nyilvántartja az országban elhelyezett óriásplakátokat és a citylight reklámokat. A reklámfelületek e-kereskedelmét a cég a tervek szerint a jövő év elején indítja be. A szoftver segítségével az adatbázisban szereplő reklámfelületek is könnyebben értékesíthetőek.

A szoftver előnye még, hogy egy helyen megtalálható az adatbázisban szereplő médiatulajdonosok kínálata. Az e-Plakát adatállományából a piaci szereplők - megrendelő cégek, médiatulajdonosok, reklámügynökségek - díjfizetés ellenében a reklámfelületekről adatokat tölthetnek le. A rendszer képes kampányjavaslat és kampányterv elkészítésére is, igaz, a médiatulajdonos és a plakátfelület vásárlója közötti kapcsolatot nem helyettesítheti. Szigeti Péter, az e-Plakátot kifejlesztő egyik szakember elmondta: jelenleg már tárgyalnak a médiaügynökségekkel a rendszer szolgáltatásának előfizetéséről.

Az e-Plakátot megalkotó rendszerintegrátor és szoftverfejlesztő EASTRONnal együttműködött Niklai Péter, az MRSZ volt főtitkára, és az Europlakát korábbi ügyvezetője, Szigeti Péter, aki jelenleg az Ankünder Mega Boards Reklám Kft. ügyvezető igazgatója.

[Kreatív Online 2000. november 14.]
 

English Site