Vissza

ETIQ rendszer a K&H Bank fiókhálózatában

Tóth Attila | 
2015. december 16.
A K&H Bank már 2015 eleje óta tervezte egy új ügyfélhívó rendszer bevezetését a teljes fiókhálózatára vonatkozóan.

A meghívásos pályáztatás folyamán az EASTRON Kft. / T-systems Magyarország Zrt. konzorcium által szállított teljeskörű megoldás került kiválasztásra, majd a 2015 decemberi sikeres fiókindítást követően kiterjesztésre a K&H Bank országos fiókhálózatára. 

A kiválasztás során egyértelműen egy központosított működésű rendszer bevezetése fogalmazódott meg elvárásként. Előnyként értékelte a bank az EASTRON rugalmasságát, mind a szállított totemeszközök személyre szabott arculatának kialakításánál, mind a banki fejlesztési igények koordinálásánál.

Több, mint 15 éves ügyfélirányító rendszerfejlesztési és üzemeltetési tapasztalatunkon túl, a banki folyamatok kiváló ismerete is „sokat nyomott a latban”.  

A rendszer kiépítése folyamatos, a projekt befejezésének várható ideje: 2016. október.


 

English Site