Vissza

Telekommunikációval foglalkozó vállalatok részére nyújtott megoldásaink

A modern telekommunikációval foglalkozó cégeknek meg kell birkózniuk az egyre bonyolultabb folyamatokkal, az egyre szélesebb körű ügyféligényekkel. Az EASTRON Kft. kiemelt figyelmet fordít a telekommunikációs cégek működési hatékonyságának növelésére.

telekomEzt ügyféloldalon, az ETiQ nevű termékünkkel valósítjuk meg, ami egy professzionális ügyfélhívó eszköz, mely számos funkciót tud betölteni az ügyfélszolgálattal is rendelkező telekommunikációs vállalatoknál. A nagy forgalmú és egyszerű ügyfélkiszolgálást ellátó hivataloknak ajánljuk az ügyfélirányító rendszerünket. Ennek segítségével optimalizálhatja az ügyintézők kihasználtságát, ott és akkor végezhet ügyfél-elégedettségi méréseket és minimalizálhatja a lakossági sorban állás idejét. Ha a termékismertetőt meg kívánja tekinteni, kattintson IDE.

Az EASTRON Kft. évek óta nagy tapasztalattal rendelkezik az eltérő igényeknek megfelelő munkafolyamat menedzsment rendszerek felmérésében, kialakításában és kifejlesztésében.

A telekommunikációval foglalkozó cégek manapság még mindig rengeteg adminisztrációs feladatot látnak el. Egy fejlett workflow rendszer segítségével és a benne található dokumentumkezelővel a cég vezetői és alkalmazottai is végig nyomon tudják követni a dokumentumaikat, saját maguk tudnak létre hozni egyszerű folyamatokat.

A workflow használatával csökken az információvesztés mértéke, valamint megszűnik a „feladatok elfelejtése”.

Az EASTRON Kft. workflow megoldásának megismeréséhez, kérjük, kattintson IDE. Az EASTRON Kft. az elmúlt években kiemelkedően teljesített a telekommunikációval foglalkozó cégek körében is az egyedi igények alapján történő alkalmazások fejlesztésével.

Ha Önnek olyan megoldásra van szüksége, amellyel még nem találkozott a piacon késztermékként, illetve speciális célalkalmazásra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot ügyfélmenedzser kollégáinkkal.

English Site