Vissza

Kis-, közép- és nagyvállalati referenciák

Kis-, közép- és nagyvállalati referenciáink.

Ügyfél neve: KFKI Rendszerintegrációs Zrt.
Projekt ideje: 2006, 4 hónap

Projekt leírása: Az akkori Icon Zrt-nél a korábban használatban lévő Workflow alkalmazást a szállító cég   nem támogatta tovább, ezért a cég érdeklődése a WorkflowGen –re irányult. A rendszer azonnal elnyerte az egyébként Workflow rendszereket jól ismerő informatikai cég és vezetői tetszését, így azonnal a bevezetés mellett döntöttek. A jól specifikált folyamatokat (Beszerzési, Iktatás, Projekt végrehajtás, Bejövő ajánlat feldolgozás), amelyekhez dokumentumokat is kellett tudni csatolni, rövid idő alatt bevezetésre kerültek. Ezért  az elektronikus irattartó kialakítását és testreszabását rövid idő alatt meg kellett valósítani. A rendszer jelenleg sok iktatást kezel, az azóta egybeolvadt KFKI és a Magyar Telekom által felvásárolt KFKI és IQSYS cégeknél a bejövő és kimenő iktatási folyamatok nagy számban vannak használatban, az automatikus fax iktatással együtt a napi 150-200 új folyamat van elindítva és a nyitott folyamatok száma a több ezerre tehető.

Az alkalmazott szoftver és hardver termékek: Microsoft Windows Server 2003 operációs rendszer, SQL Server 2005 adatbázis kezelő, IIS6 web szerver WorklfowGen v5.0

Ügyfél neve: SágaFoods Workflow.
Projekt ideje: 2007-2008, 4 hónap

Projekt leírása: A SágaFoods A régi workflow rendszerük lecserélése mellett döntött. Az új rendszer platformjául a WorkflowGen-t választották. A Promóciós ajánlatok előállítását, ellenőrzését, és az ajánlatok jóváhagyatását, indítását támogatja a minden érintett területet, osztályt és vezetőt bekapcsoló folyamat.
A Workflow segítségével a kereskedő key account managerek elő tudják állítani a vevőkörnek szánt Sága akciójukat. Az akció adatai ellenőrzésre kerülnek. A back-office AS400-as rendszerrel is kommunikáló workflowban a végleges akció kiadásra kerül. Az akció időtartam alatt a folyamat nyitva van, majd lezáródik. Az elmentett akciókból újabb akciók indíthatók.   indított tranzakciót követően 
A vezetők a különböző követési funkciók segítségével mindig figyelemmel tudják követni, hogy hány futó akció és milyen állapotban van...

Az alkalmazott szoftver és hardver termékek: Microsoft Windows Server 2003 operációs rendszer, SQL Server 2005 adatbázis kezelő, IIS6 web szerver WorklfowGen v5.0 

Ügyfél neve: Allianz Bank Zrt.
Projekt ideje: 2007, 4 hónap

Az ügyfélnél felmerült probléma: Az Allianz Bank informatikai osztályán, a projekt menedzsment iroda, az informatikai osztály munkatársainak,  és a kiszervezett informatikai szolgáltató munkáját nehezen lehetett összehangolni. Nem lehetett követni, hogy a munkatársak mivel foglalkoznak, mennyire leterheltek, a projekt feladatok és az ad-hoc feladatok hogy állnak. Ezért döntött úgy a vezetés, hogy egy workflow rendszer bevezetésével ezeket a feladat kiosztási, feladatmendzsment funkciókat áttekinthetőbbé, nyomon követhetővé teszi.

Az alkalmazott szoftver és hardver termékek: Microsoft Windows Server 2003 operációs rendszer, SQL Server 2005 adatbázis kezelő, IIS6 web szerver WorklfowGenv5.0, Hyper-v virtualizált szerver környezet  

Előnyök: A WorkflowGen bevezetése után megvalósultak  a kitűzött célok. Két fő folyamat kialakítása történt meg, a Telepítésmenedzsment és a Feladatmenedzsment.  A feladatok indítása kétféleképen történhet. Az egyik a projektirodán vezetett MS projekt file-ból olvassa be az aktuális projekt feladatokat, a másik - ad-hoc feladatok esetén - pedig manuálisan történik. Az előnye a megvalósult rendszernek, hogy áttekinthetővé vált az informatikai osztály és a kiszervezett szolgáltatói kör tevékenysége. A státusz riportok vezetése által nyomon követhetővé váltak a feladatok. A workflowhoz sok testreszabott riport készült, amellyel az egyes speciális statisztikák és lekérdezések is előállíthatók, exportálhatók, nyomtathatók.

English Site