Vissza

Szegedi Vízmű Zrt. ETiQ ügyfélhívó rendszer

ETiQ ügyfélhívó rendszer bevezetése a Szegedi Vízmű Zrt-hez.

Az ügyfél neve: Szegedi Vízmű Zrt
A project: ETiQ ügyfélhívó rendszer bevezetése
A project éve: 2008

Az ügyfélnél felmerült igény: A Szegedi Vízmű Zrt. hatékonyabbá kívánta tenni az ügyfélszolgálat működését azzal, hogy elektronikus ügyfélhívó rendszert vezet be az ügyfélszolgálati irodában.

Az EASTRON által erre nyújtott megoldásAz elvárás az volt a bevezetendő ügyfélhívó rendszerrel kapcsolatban, hogy jelentősen csökkentse a várakozási időt, melyet az ügyfelek az ügyfélszolgálati irodában töltenek, gyorsítsa az ügyintézést, a menedzsment számára információkat adjon, különböző paraméterek alapján, a folyamatokról.

Az EASTRON Kft. által forgalmazott ETiQ ügyfélhívó rendszer, a kiválasztási folyamat során, minden elvárt paraméternek megfelelt, ezért a Szegedi Vízmű Zrt. vezetősége ezt a terméket választotta.

Az ETiQ ügyfélhívó rendszer megfelelt annak a kritériumnak is, hogy lehetőséget biztosítson az ügyfél számára a hirdetések és egyéb közlemények megjelenítésére is.

Az ügyfél által tapasztalt előnyök

  • Gyorsabb lett az ügyfelek kiszolgálása
  • Csökkent a várakozással töltött idő
  • Áttekinthető riportokat kapott a vezetőség az ügyfélszolgálat folyamatairól

A Szegedi Vízmű Zrt. a mai napig elégedetten használja az EASTRON Kft. ETIQ ügyfélhívó megoldását.

English Site