Vissza

Pénzintézeti megoldások

Napjaink telített piacain a vállalatok profitábilitásának megőrzésében egyre nagyobb szerepet kapnak a különböző költségcsökkentési megoldások.

nyomtatvanyNapjaink telített piacain a vállalatok profitábilitásának megőrzésében egyre nagyobb szerepet kapnak a különböző költségcsökkentési megoldások. Ebben az EASTRON Kft. számos terméke nyújt segítséget a bankok és biztosítók számára. WorkflowGen munkafolyamat-támogató rendszerünk segítségével akár 20%-kal csökkenthető az adminisztrációra fordított idő. Végezzen egy gyors számítást, Önnek mekkora megtakarítást jelentene a WorkflowGen bevezetése? Használatával nincs több elveszett irat vagy késedelmes ügy, minden munkafolyamat nyomonkövethető és visszakereshető. Az egyes lépésekhez felelősök és határidők tartoznak, amelyek megközelítése vagy túllépése esetén a rendszer automatikusan jelzi a problémát az előre megadott paramétereknek megfelelően.

A belső folyamatokon kívül egy másik, jellemzően sok időt, energiát igénylő, és ennek következtében magas költségvonzattal járó terület a lakossági ügyfélkiszolgálás. Az EASTRON Kft. által kifejlesztett ETiQ ügyfélhívó rendszer segítségével optimalizálhatja munkatársai munkaidejének kihasználását, azonnali ügyfél-elégedettség emelkedést mérhet az ügyintézőkre és a szolgáltatásokra nézve is, illetve csökkentheti az ügyfelek várakozási idejét. Emellett az ETiQ lehetőséget biztosít célzott marketing spotok megjelenítésére, amelyek kifejezetten a várakozó ügyfelek által választott szolgáltatások számához alkalmazkodva változnak. Széleskörű statisztikai és riport funkcióinak köszönhetően tiszta, mindenre kiterjedő képet kaphat az ügyintézés menetéről, annak bármely szempontja alapján.

Az elektronikus ügyintézést segíti az EastroNet Bank rendszerünk, amely a világelső Edify többcsatornás front-end rendszerre épülve segíti a pénzügyi vállalatok egységes ügyfélkiszolgálását.

Kapcsolódó referenciáink:

 

English Site