Vissza

Pénzintézeti referenciák

Workflowgen bevezetése az Allianz Bank Zrt.-nél.

Ügyfél neve: Allianz Bank Zrt.
Projekt ideje: 2007, 4 hónap

Az ügyfélnél felmerült probléma: Az Allianz Bank informatikai osztályán nehezen lehetett összehangolni a projektmenedzsment iroda és az informatikai osztály munkatársainak,  valamint a kiszervezett informatikai szolgáltatónak a munkáját. Nem lehetett követni, hogy a munkatársak mivel foglalkoznak, mennyire terheltek, hogyan állnak a projekt feladatok és az ad-hoc feladatok. Ezért döntött úgy a vezetés, hogy ezeket a feladat-kiosztási, feladat-menedzsment funkciókat egy workflow rendszer bevezetésével áttekinthetőbbé, nyomon követhetővé teszi.

Az Eastron által nyújtott megoldás: Microsoft Windows Server 2003 operációs rendszer, SQL Server 2005 adatbáziskezelő, IIS6 web szerver, WorklfowGen v5.0, Hyper-v virtualizált szerver környezet.

Előnyök: A WorkflowGen bevezetése után megvalósultak  a kitűzött célok. Két fő folyamat kialakítása történt meg, a Telepítésmenedzsment és a Feladatmenedzsment.  A feladatok indítása kétféleképen történhet. Az egyik megoldás a projektirodán vezetett MS projekt file-ból olvassa be az aktuális projekt feladatokat, a másik megoldás szerint pedig – az ad-hoc feladatok esetében – az indítás manuálisan történik. A megvalósult rendszer lényeges előnye, hogy az informatikai osztály és a kiszervezett szolgáltatói kör tevékenysége is áttekinthetővé vált. A státusz riportok használatával nyomon követhetővé váltak a feladatok. A Workflow-hoz sok testreszabott riport is készült, amelyek használatával az egyes speciális statisztikák és lekérdezések is előállíthatók, exportálhatók, nyomtathatók.

English Site