Vissza

ETiQ hardver elemek

Az ügyfél hívó rendszer felépítése

Jegyosztó (Totem) – Az ügyfél belépésekor az első találkozási és kommunikációs pont

totem  TC16

A jegyosztó totem az egyik legfontosabb stratégiai eszköz az ügyféltérben, mert nem csak az optimális kiszolgálás-szervezést segíti elő, hanem speciális kommunikációs csatornaként is szolgál.  A Jegyosztó az érintőképernyőn keresztül kommunikál az ügyfelekkel, melyet a képviseletvezető felhasználhat különböző információk (akciók, hibák, készlethiány) közlésére. A célzott kommunikációt az ETiQ Silver a következőképpen biztosítja:
  • 1-20 szolgáltatás és 2 szabadon megfogalmazott és változtatható üzenet (szöveg, kép, videó, Flash, Silverlight tartalmak) megjeleníthető.
  • Központilag konfigurálható totem-szolgáltatások, információs panelek (változtatásuk esetén a képernyő frissítése távolról, újraindítás nélkül elvégezhető).
  • Több totem alkalmazása esetén eltérő tartalmak megjelenítésére is lehetőséget nyújt.
  • A jegyre szabadon szerkeszthető üzenet nyomtatható.
  • Audiovizuális élmény: elegáns design, kérés szerint alakítható színvilág, mely jól illeszkedik az ügyfélfogadó környezetébe.
    További funkciók:
  • Többszintű szolgáltatás struktúra támogatása.
  • Az ügyfelek számára ügyintézőválasztást tesz lehetővé (pl.: speciális ügyfelek, képviseletvezető saját ügyfelei). A speciális ügyfelek érkezéséről a rendszer automatikusan figyelmezteti a választott ügyintézőt, képviseletvezetőt.

Ügyfél azonosítása (pl.: CRM rendszer adatai alapján) személyi igazolvány, jogosítvány, chipkártya vagy előre megkapott számkód alapján a jegyosztó felületen. E tulajdonságaival az ETiQ Silver segíti a Megrendelőt abban a törekvésében, hogy ügyfeleit az őket megillető kellemes környezetben fogadja és irányítsa a megfelelő ügyintézőhöz a lehető legrövidebb időn belül.

Várótermi kijelző

kijelző02 Célja a soron következő ügyfél sorszámának és a kijelölt pult számának megjelenítése, valamint marketing üzenetek, hírek eljuttatása a várakozó ügyfelekhez. A kijelző lehet hagyományos hétszegmenses vagy síkképernyős kijelző. Mint elsődleges kommunikációs csatorna, az ETIQ Silver képes ügyfél-érzékeny módon reklámokat és hirdetéseket megjeleníteni különböző feltételek alapján, ezzel támogatva a keresztértékesítést:
  • Álló és mozgó képek megjelenítése.
  • Azonnali üzenetek megjelenítése.
  • Időzített üzenetek megjelenítése (pl.: minden szerdán 15 órakor egy bizonyos klip fut).
  • A várakozók szolgáltatási igénye szerinti eloszlású üzenetek megjelenítése (pl.: ha az ügyfelek 40%-a befizetésre vár, akkor a megjelenő információk 70%-a az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat hirdessen).
  • Egyénspecifikus hirdetést is lehetővé tesz a jegyosztón történő azonosítás után.
  • RSS csatornán érkező tartalmak megjelenítése.

Ügyfélelégedettség-mérő SMILEY Board

smiley boardAz ETiQ Silver rendszere támogatja az ügyfél-elégedettség mérését és lehetőséget ad arra, hogy az ügyfél egy gombnyomással rögzíthesse az ügyintézésről alkotott véleményét egy háromszintű skálán (Tetszik / Nem tetszik / Semleges) a SMILEY Board készülék segítségével.

Az így nyert adatok elemzése aktívan támogatja a hatékonyabb ügyfélszervezést, keresztértékesítést és a marketing döntéseket!
English Site