Vissza

Bihor megyei tanács önkormányzata (Románia) - Ügyiratkezelő és ügymenettámogató rendszer

bihorÜgyfél neve: Bihor megyei Tanács önkormányzat (Románia)
Projekt neve: Ügyiratkezelő és ügymenettámogató rendszer
Projekt ideje: 2006, 4 hónap

Az ügyfélnél felmerült igény:

A Tanácsnál az ügyiratkezelés és ügymenet támogatási feladatokat e-mailben továbbították az ügyintézők felé. Kézzel történt az iratok szignálása, a papír alapú iratkezelés is nehezítette a sok beadvány feldolgozását.

Az EASTRON által erre nyújtott megoldás:

Az új ügymenet támogató workflow rendszer bevezetésével egy időben áttértek az iratok teljes körű digitalizálására is. Egy teljesen általános célú iktató és ügymenet támogató workflow került kialakításra, amellyel rugalmasan lehetetett az egyes osztályok felé elküldeni a beérkezett és iktatott iratokat. Fontos szempont volt, hogy az elnökségen kell minden bejövő és kimenő dokumentum átmenjen, ott történik a bejövő dokumentumok szignálása, míg a kimenő leveleket is az elnökségnek kell jóváhagynia. Az ügyintézők mindig az adott ügynek megfelelő felelősnek (osztálynak) továbbíthatják a csatolt iratot. Lehetségessé vált az ügyek követése, az irat és az ügy státusza. Amikor az ügy elintéződött, elkészült a válasz, és lezárható lett az ügy, megtörténik a kimenő iktatás és a válasz kiküldhető.

English Site