Vissza

Ügyfél reklamáció bemutatása

A vásárló valamiféle követelést támaszt egy termékkel kapcsolatban. Az értékesítési osztály egyik munkatársa kezeli a reklamációt és kikeresi a vonatkozó formanyomtatványt. Ha árazási probléma merült fel, a kérelem közvetlenül a pénzügyi osztályhoz kerül, akik hitelt biztosítanak az ügyfélnek.

Minden más panasz esetében a kérelmet a Minőségellenőrzési Osztálynak kell küldeni, további kivizsgálásra. Ha a reklamáció már feldolgozás alatt lévő nem megfelelősségről szól, a Minőségellenőrzési Osztály ellemzi a reklamáció költségvonzatát és átküldi a Számlázási Osztálynak. Ha a reklamáció még nincs feldolgozva, a kérelmet a megfelelő alkalmazott kapja meg, aki megtervezi és meghatározza a javítási folyamatot.
Miután a munkafolyamat ezen része lezárult, a Minőségellenőrzési Osztály kielemzi a javítás költségét, majd elküldi a Számlázási Osztálynak, ahol meghatározzák a tényleges költséget.
A munkafolyamat lezárásához a kérelmet megkapja a Minőségellenőrzési Osztály, a javítás folyamata itt véget ér, itt igazolják a teljesítés megfelelősségét. Vagy egyszerűen csak ellátják azzal a dátummal, amikor a reklamáció kezelése történt.

A WorkflowGen-ről további részleteket talál az angol nyelvű Advantys oldalon: www.advantys.com

English Site