• Költség riport bemutatása

    Az alkalmazott kitölti a "Költség riport" formanyomtatványt, elküldi az ellenőrnek, aki vagy elfogadja vagy elutasítja azt. Ha a riportot elfogadja, akkor elküldi a pénzügyi osztálynak, ahol kiállítják a visszatérítési csekket.

    Részletek >>
  • Munkalap bemutatása

    A kérelmező kitölti a munkalapot, amelyet elküld a logisztikai részlegnek. A logisztikai koordinátor (szolgáltatás menedzser) ellenőrzi a munkalapot, hogy megfelelően van-e kitöltve, ha nem, visszaküldi azt a kérelmezőnek. A kérelmező, miután a szükséges módosításokat elvégezte, visszaküldi a munkalapot; ezt követően a munkalap a kompetens technikai emberhez kerül. A munka befejezéséről a vonatkozó munkalap kitöltésével (ha a munka még nincs kész, a koordinátor az okokat a munkalapon szerepeltetheti) és elküldésével zárul, amelyről a kezdeményező e-mail-ben értesül.

    Részletek >>
  • Javítási tevékenységek bemutatása

    A "Javítási és megelőző tevékenységek" elnevezésű folyamat az ISO 9002 szabvány része. Az alkalmazott egy program nem megfelelő működését észleli, kitölti a "Javítási és Megelőző Tevékenységek" formanyomtatványt és elküldi felettes osztályvezetőjének. Felettese ezután elküldi a formanyomtatványt a minőségellenőrzési menedszernek, aki elbírálja a javítási kérelmet, majd a javítási feladatot egy megfelelő emberhez rendeli. A feladathoz rendelt ember kezeli a javítási feladatot, kitölti a formanyomtatványt, majd visszaküldi azt a minőségellenőrzési menedzsernek. A minőségellenőrzési menedzser ellenőrzi ezután a javítás megtörténtét, majd lezárja a munkafolyamatot, amelynek eredményeképpen a rendszer e-mail-ben értesíti a folyamatot indító alkalmazottat.

    Részletek >>
  • Jogosultság igény bemutatása

    Az alkalmazott egy program nem megfelelő működését észleli, kitölti a "Javítási és Megelőző Tevékenységek" formanyomtatványt és elküldi felettes osztályvezetőjének. Felettese ezután elküldi a formanyomtatványt a minőségellenőrzési menedszernek, aki elbírálja a javítási kérelmet, majd a javítási feladatot egy megfelelő emberhez rendeli. A feladathoz rendelt ember kezeli a javítási feladatot, kitölti a formanyomtatványt, majd visszaküldi azt a minőségellenőrzési menedzsernek. A minőségellenőrzési menedzser ellenőrzi ezután a javítás megtörténtét, majd lezárja a munkafolyamatot, amelynek eredményeképpen a rendszer e-mail-ben értesíti a folyamatot indító alkalmazottat.

    Részletek >>
  • Beruházási kérelem

    A projekt menedzsernek hivatalosan be kell valamibe fektetnie, ehhez kitölti a "Beruházási kérelem" formanyomtatványt, ezután elküldi azt a felettes osztályvezetőjének. Ha a felettese elfogadja az igénylést, akkor a formanyomtatványt elküldi a pénzügyi ellenőrnek. Pl. 1 millió Ft alatti összegeknél ill. ha a pénzügyi ellenőr már előzetesen elfogadta az igénylést, az ügyvezető igazgató is elfogadhatja az igénylést. A kérelem elbírálása tehát az igénylő formanyomtatványon szereplő összegtől is függ. Az esettanulmány jó példa a feltételhez kötött munkafolyamat kimenetelre.

    Részletek >>
  • Szabadságolási kérelem bemutatása

    A beosztott kitölti a szabadságolási formanyomtatványt, majd elküldi az osztályvezetőnek, aki vagy elfogadja a szabadság igényt, vagy visszautasítja azt. Amennyiben az osztályvezető elfogadja az igényt, akkor továbbítja azt az ő felettesének az igazgatónak, aki dönt a szabadságolási kérelemről.

    Részletek >>
  • Ügyfél reklamáció bemutatása

    A vásárló valamiféle követelést támaszt egy termékkel kapcsolatban. Az értékesítési osztály egyik munkatársa kezeli a reklamációt és kikeresi a vonatkozó formanyomtatványt. Ha árazási probléma merült fel, a kérelem közvetlenül a pénzügyi osztályhoz kerül, akik hitelt biztosítanak az ügyfélnek.

    Részletek >>
  • ETiQ ügyfélhívó rendszer referenciáink


    Részletek >>
  • Belső folyamat validálása

    Egy osztály ellenőre az általa írt belső folyamatot validálni szeretné. A hozzá tartozó formanyomtatványt elküldi a minőségellenőrzési menedzsernek, aki ellenőrzi azt és elfogadja vagy elutasítja a belső folyamatot. Ha elutasítja, akkor visszaküldi az ellenőrnek pontosítás végett. Amennyiben a minőségellenőrzési menedzser elfogadja a belső folyamatot, és szükségesnek gondolja azt, továbbküldi a belső folyamattervezetet az igazgatónak, aki dönt a hivatalos bevezetésről.

    Részletek >>
English Site