Vissza

Allianz Bank - Feladatmenedzsment Workflow

Feladatmenedzsment Workflow kialakítása Allianz Bank Zrt.-nél

allianzÜgyfél neve: Allianz Bank Zrt.
A projekt: Feladatmenedzsment Workflow
Projekt ideje: 2007, 4 hónap

Az ügyfélnél felmerült probléma:

Az Allianz Bank informatikai osztályán, a projekt menedzsment iroda, az informatikai osztály munkatársainak,  és a kiszervezett informatikai szolgáltató munkáját nehezen lehetett összehangolni. Nem lehetett követni, hogy a munkatársak mivel foglalkoznak, mennyire leterheltek, a projekt feladatok és az ad-hoc feladatok hogy állnak. Ezért döntött úgy a vezetés, hogy egy workflow rendszer bevezetésével ezeket a feladat kiosztási, feladatmendzsment funkciókat áttekinthetőbbé, nyomon követhetővé teszi.

Az alkalmazott szoftver és hardver termékek

Microsoft Windows Server 2003 operációs rendszer, SQL Server 2005 adatbázis kezelő, IIS6 web szerver WorklfowGen v5.0, Hyper-v virtualizált szerver környezet 

Az ügyfél által tapasztalt előnyök:

A WorkflowGen bevezetése után megvalósultak  a kitűzött célok. Két fő folyamat kialakítása történt meg, a Telepítésmenedzsment és a Feladatmenedzsment.  A feladatok indítása kétféleképen történhet. Az egyik a projektirodán vezetett MS projekt file-ból olvassa be az aktuális projekt feladatokat, a másik - ad-hoc feladatok esetén - pedig manuálisan történik. Az előnye a megvalósult rendszernek, hogy áttekinthetővé vált az informatikai osztály és a kiszervezett szolgáltatói kör tevékenysége. A státusz riportok vezetése által nyomon követhetővé váltak a feladatok. A workflowhoz sok testreszabott riport készült, amellyel az egyes speciális statisztikák és lekérdezések is előállíthatók, exportálhatók, nyomtathatók.

English Site