Vissza

ETiQ ügyfélhívó rendszer

Célzott ügyfélirányítás = ETiQ

4 országban, 200 ügyfélszolgálaton, 1700 ügyintézőnél, 2 000 000 ügyfélnél már bizonyított
Ismerkedjen meg az ügyfélirányítás új dimenziójával, a világ első Mesterséges Intelligenciával (MI) rendelkező Ügyfélirányító rendszerével!


etiq-magyar_2 Az ügyfélhívókról általában

Az ügyfélhívó rendszerek a nagy ügyfélforgalmat lebonyolító szolgáltató szervezetek ügyintézését támogató komplett rendszerek. Alapvető feladatuk, hogy segítsék az ügyintézők munkáját, növeljék a kiszolgálás hatékonyságát és minimálisra redukálják a várakozással töltött időt. További előnyük, hogy folyamatos adatgyűjtéssel és ad-hoc riportokkal segítik a munkafolyamatok ellenőrzését, javítását, a termékfejlesztést és az értékesítést.

Amitől egyedi az ETiQ Silver Ügyfélirányító


 A piacon lévő számtalan ügyfélhívó rendszertől eltérően az EASTRON által tervezett ETiQ Silver Ügyfélirányító (EASTRON Ticket Queue Center) nemcsak sorszámot oszt és behívja az ügyfeleket, hanem az Ön céljai szerint irányítja is őket. A kiszolgálási folyamatot kifinomult, valóban az Ön prioritásaira fókuszáló mesterséges intelligencia által vezérelve szervezi meg. Egy rendszer, melyet Ön irányít, melyben az Ön elvárásai találkoznak a rendszer által nyújtott lehetőségekkel:
  • Automatikus kiszolgálás-szervezés: 73%-kal csökkentheti az ügyfelek átlagos várakozási idejét, és 50%-kal csökkentheti a fiókvezető kiszolgálás-szervezéssel töltött idejét
  • Központosított: használatához a központi szerveren kívül csupán egy böngészőre van szükség
  • Ügyfél-specifikus célzott kommunikációt tesz lehetővé (Multimédiás üzenetek) elősegítve a keresztértékesítést
  • Integrálható a Back Office rendszerekkel (pl.: CRM), így növeli az értékesítés hatékonyságát és a VIP ügyfelek megkülönböztetését
  • Ad-hoc riportok exportálása Excel, PDF és Word formában, mely szabad szűrést biztosít az ellenőrzéshez
  • Ügyfél-elégedettséget méri: azonnali feedback közvetlenül az ügyféltől egy speciális készülék segítségével (SMILEY Board)
  • Felhasználóbarát: nincs szükség protokoll szavak ismeretére a paraméterezéshez

Az ETiQ Silver Ügyfélirányító szoftver 3 féle értékesítési konstrukcióban érhető el:

  • Bérleti konstrukcióban;
  • Új rendszerként telepítve (felhasználva a partnereink által gyártott kiváló hardver eszközöket);
  • Meglévő ügyfélirányító rendszerének frissítéseként. (Az ETiQ Silver hardver független.)

Ügyfél-HÍVÁS helyett ügyfél-IRÁNYÍTÁS

totem 3 Az ügyfélhívó rendszereket néha, tévesen, ügyfélirányító rendszernek is nevezik, miközben a rendszer nem irányítja az ügyfeleket, csak előre meghatározott és paraméterezhető szabályok szerint választja ki az ügyintéző kérésének megfelelően a következő kiszolgálandó ügyfelet.

Az ETiQ Silver Ügyfélirányító ezzel szemben az Ön által meghatározott cél szerint irányítja az ügyfeleket az ügyintézőkhöz, amikor az ügyfél kiszolgálásra jelentkezik. A folyamat automatikus, környezethez alkalmazkodó.

Ügyfél-irányítási cél lehet, például:

  • Lehető legtöbb ügyfél kiszolgálása adott idő alatt;
  • Ügyfelek várakozási idejének minimálisra csökkentése;
  • Ügyfelek minőségi kiszolgálása a lehető legrövidebb idő alatt.

Bármi legyen is a cél, az ETiQ Silver Ügyfélirányító úgy fogja megszervezni a kiszolgálási folyamatot, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokkal a lehető legjobban teljesítse a meghatározott célokat.

Ügyfélközpontú kiszolgálás

  • Ügyfelek azonosítása mágneses/chip kártya, útlevél, személyi igazolvány, PIN kód vagy más azonosítók alapján;
  • A jegyosztónál választott szolgáltatás függvényében multimédia alapú kiegészítő tájékoztatás az ügyfelek részére;
  • Az ügyfél a vállalat ügyfélkezelési stratégiájának legjobban megfelelő ügyintézőhöz való irányítása;
  • Az ügyintéző felkészítése az ügyfél fogadására, ellátása az ügyintézéshez szükséges ügyfél- adatokkal (Front- és Back Office rendszerek integrációja);
  • Ügyintézés értékelése az ügyfél által a SMILEY Board segítségével.

Időhatékony és felhasználóbarát

Szolgáltatás prioritás, pulthoz rendelt szolgáltatás, általános queue, pult queue, szolgáltatás queue ... Ezek a szakszavak olyan működési mechanizmusokat takarnak, amelyek elsajátításához külön idő és energia szükséges. Miért ne fogalmazhatná meg emberi nyelven, hogy miként szeretné szervezni kiszolgálási folyamatait? A teljesítendő célokat beállíthatja programozói és programnyelv ismeretek nélkül is!

Az ETiQ Silver Ügyfélirányító úgy szervezi meg a kiszolgálást, hogy a célnak megfelelően rendezi az elérhető erőforrásokat. Nem szükséges állandóan figyelemmel követnie a kiszolgálási folyamatokat. Amennyiben a megfogalmazott célok erőforrás problémák miatt nem teljesülnek, az igény szerint testre szabható riasztási rendszer időben értesíti Önt.

Egyszerű adatszolgáltatás

Az ETiQ Silver Ügyfélirányító előre gyártott riportjai az ügyfélszolgálatokon/fiókokban történtekről széles körű elemzést tesznek lehetővé. Segítségükkel optimalizálhatja erőforrásai kihasználtságát, betekinthet az ügyfelek szokásaiba, fejlesztheti szolgáltatásait.

Vállalatának legjobb ismerője azonban Ön, ezért a sajátos igények kielégítésére az ügyfélirányító adatait elérhetővé tettük az Ön által naponta használt Microsoft Excel-ben is. Előre gyártott sablonjaink segítségével könnyedén szabhatja testre az ügyfélirányító által gyűjtött információkat.

ETiQ Silver az Ön informatikai rendszerében

Az ETiQ Silver a legkorszerűbb technológiával létrehozott és folyamatosan fejlesztett rendszer. Használatához, a központi kiszolgáló szoftverén kívül, mindössze egy böngészőre van szüksége. Moduláris felépítésének köszönhetően a felhasználói felületet tetszés szerint alakíthatja.

Az ETiQ Silver ETiQ IO moduljának segítségével illeszthető a meglévő CRM, Workflow, ERP és egyéb Front- és Back Office rendszereihez, így a kiszolgálás folyamata egységes és hatékony marad.

És hogy mit érhet el az ETiQ Silver használatával?

  • Elégedett ügyfelek
    • Több nyelven megjeleníthető, csoportosítható szolgáltatások;
    • Ügyfélcsoportok;
    • Ügyfél azonosítás;
    • Választott szolgáltatás függvényében megjelenő információs anyagok (szöveg, kép, mozgókép);
    • Audiovizuális élmény (az Ön igényei szerint - akár saját kezűleg – kialakítható, szerkeszthető jegy és jegyosztó felület;
    • Kód beviteléhez kötött szolgáltatások;
    • Ügyintéző választás.
  • Hatékony ügyintézők
    • Automatikus ügyfél beküldés;
    • Információk megjelenítése a soron következő ügyfélről (akár külső rendszerekből is);
    • Külső rendszerek értesítése azonosított ügyfél fogadásáról, ügymenetek indítása;
    • Szolgáltatásra, pultra, ügyintézőre való átirányítás, parkoltatás;
    • Megjegyzések fűzése ügyfelekhez;
    • Szolgáltatásváltás ügyintézés közben;
    • Ügyfél-elégedettség mérés;
    • Saját kezűleg testre szabható, akár ügyintézőnként eltérő felület;
    • Windows vagy Form azonosítás.
  • Sikeres Menedzsment
  • Kiszolgálás-szervezés
    • Automatikus kiszolgálás-szervezés esetén: a preferált ügyintézők beállítása szolgáltatásonként.
    • Kézi vezérlés esetén:
    • Szolgáltatás prioritások;
    • Beragadt ügyfelek átirányítása pultra, szolgáltatásra, ügyintézőre;
    • Szolgáltatás ügyintézőkhöz rendelése.
  • Riasztási szintek
    • Várakozó ügyfelek várakozási idejéhez és számosságához kötött riasztások;
    • Ügyintézők teljesítményéhez köthető riasztások;
    • Rendszer működésével kapcsolatos riasztások.
  • Riportok
    • Számos paraméterezhető, Excel-be, PDF-be és Word dokumentumba exportálható riport;
    • Ad-hoc, Ön által kialakított Excel kimutatás;
    • Hisztorikus és valósidejű követhetőség.
  • Napi működés áttekintése
    • Ügyfelekkel kapcsolatos adatok (pl.: várakozási idők, ügyfelek száma igény szerinti időbontásban);
    • Ügyintézőkkel kapcsolatos adatok (pl.: kiszolgálási idők, adminisztrációs idők, kiszolgált ügyfelek száma)

ETiQ.hu

Látogassa meg a termék honlapját: ITT

Prospektus letöltése

Kérjük, kattintson IDE a prospektus letöltéséhez

Hardver elemek

Hardver elemeinket (jegyosztó totemek, kijelzők, ügyfélelégedettség-mérő SMILE Board) megtekintheti itt!

Személyes prezentáció igénye vagy ajánlatkérés ügyében kérjük kollégáinkat keresse:  

Tóth Attila
Mobil: +36 20 556 2005
E-mail: atoth@eastron.hu

Berki Anikó

Mobil: +36 20 599 9982
Tel.: +36 1 467 2030
E-mail: aberki@eastron.hu

 
English Site