• Javítási tevékenységek bemutatása

    A "Javítási és megelőző tevékenységek" elnevezésű folyamat az ISO 9002 szabvány része. Az alkalmazott egy program nem megfelelő működését észleli, kitölti a "Javítási és Megelőző Tevékenységek" formanyomtatványt és elküldi felettes osztályvezetőjének. Felettese ezután elküldi a formanyomtatványt a minőségellenőrzési menedszernek, aki elbírálja a javítási kérelmet, majd a javítási feladatot egy megfelelő emberhez rendeli. A feladathoz rendelt ember kezeli a javítási feladatot, kitölti a formanyomtatványt, majd visszaküldi azt a minőségellenőrzési menedzsernek. A minőségellenőrzési menedzser ellenőrzi ezután a javítás megtörténtét, majd lezárja a munkafolyamatot, amelynek eredményeképpen a rendszer e-mail-ben értesíti a folyamatot indító alkalmazottat.

    Részletek >>
  • Jogosultság igény bemutatása

    Az alkalmazott egy program nem megfelelő működését észleli, kitölti a "Javítási és Megelőző Tevékenységek" formanyomtatványt és elküldi felettes osztályvezetőjének. Felettese ezután elküldi a formanyomtatványt a minőségellenőrzési menedszernek, aki elbírálja a javítási kérelmet, majd a javítási feladatot egy megfelelő emberhez rendeli. A feladathoz rendelt ember kezeli a javítási feladatot, kitölti a formanyomtatványt, majd visszaküldi azt a minőségellenőrzési menedzsernek. A minőségellenőrzési menedzser ellenőrzi ezután a javítás megtörténtét, majd lezárja a munkafolyamatot, amelynek eredményeképpen a rendszer e-mail-ben értesíti a folyamatot indító alkalmazottat.

    Részletek >>
  • Beruházási kérelem

    A projekt menedzsernek hivatalosan be kell valamibe fektetnie, ehhez kitölti a "Beruházási kérelem" formanyomtatványt, ezután elküldi azt a felettes osztályvezetőjének. Ha a felettese elfogadja az igénylést, akkor a formanyomtatványt elküldi a pénzügyi ellenőrnek. Pl. 1 millió Ft alatti összegeknél ill. ha a pénzügyi ellenőr már előzetesen elfogadta az igénylést, az ügyvezető igazgató is elfogadhatja az igénylést. A kérelem elbírálása tehát az igénylő formanyomtatványon szereplő összegtől is függ. Az esettanulmány jó példa a feltételhez kötött munkafolyamat kimenetelre.

    Részletek >>
  • Szabadságolási kérelem bemutatása

    A beosztott kitölti a szabadságolási formanyomtatványt, majd elküldi az osztályvezetőnek, aki vagy elfogadja a szabadság igényt, vagy visszautasítja azt. Amennyiben az osztályvezető elfogadja az igényt, akkor továbbítja azt az ő felettesének az igazgatónak, aki dönt a szabadságolási kérelemről.

    Részletek >>
  • Ügyfél reklamáció bemutatása

    A vásárló valamiféle követelést támaszt egy termékkel kapcsolatban. Az értékesítési osztály egyik munkatársa kezeli a reklamációt és kikeresi a vonatkozó formanyomtatványt. Ha árazási probléma merült fel, a kérelem közvetlenül a pénzügyi osztályhoz kerül, akik hitelt biztosítanak az ügyfélnek.

    Részletek >>
  • ETiQ ügyfélhívó rendszer referenciáink


    Részletek >>
  • Belső folyamat validálása

    Egy osztály ellenőre az általa írt belső folyamatot validálni szeretné. A hozzá tartozó formanyomtatványt elküldi a minőségellenőrzési menedzsernek, aki ellenőrzi azt és elfogadja vagy elutasítja a belső folyamatot. Ha elutasítja, akkor visszaküldi az ellenőrnek pontosítás végett. Amennyiben a minőségellenőrzési menedzser elfogadja a belső folyamatot, és szükségesnek gondolja azt, továbbküldi a belső folyamattervezetet az igazgatónak, aki dönt a hivatalos bevezetésről.

    Részletek >>
  • Bihor megyei tanács önkormányzata (Románia) - Ügyiratkezelő és ügymenettámogató rendszer


    Részletek >>
  • Alkalmazásfejlesztés

    Az EASTRON Kft. egyik fő célkitűzése, hogy a magyarországi és nemzetközi piacon lévő vállalatoknál felmerülő speciális igényeket, egyedi és testreszabott célalkalmazásokkal kielégítse.

    Részletek >>
  • A WorkflowGen bemutatása


    Részletek >>
  • WorkflowGen Technikai információk

    WorkflowGen Technikai információk

    Részletek >>
  • ETiQ hardver elemek

    Az ügyfél hívó rendszer felépítése

    Részletek >>
  • Advantys WorkflowGen referencialista

    Worgflowgen referencia lista országok szerint csoportosítva.

    Részletek >>
  • WorkflowGen, mint projekt motor

    Ma az üzleti vállalkozásoknak a törvény által előírtmódon számos szabálynak és előírásnak kell megfelelniük. Új eljárásokat kell bevezetniük a teljes elszámoltathatóság biztosítása érdekében, minden döntést írásban rögzíteniük kell, és minden eltérést elemezniük kell könyvvizsgálatok útján.

    Részletek >>
  • e-Local

    Az EASTRON Kft. az e-Local nevű korszerű, vékonykliens technológiával megvalósított szoftverrendszert ajánlja az önkormányzatok számára a munkafolyamat-szemléletű, elektronikus ügymenetkezelő infrastruktúrájuk kialakításához.

    Részletek >>
  • EasTime - Munkaidő és időráfordítás nyilvántartó rendszer

    Az EasTime munkaidő és időráfordítás nyilvántartó rendszer célja, hogy pontos információkkal szolgáljon a cég dolgozóinak időfelhasználásáról, időráfordításairól.

    Részletek >>
  • Microsoft termékek

    Az EASTRON Kft. régóta kivívta a hazai szoftverpiacon számos gyártó, köztük a Microsoft magasan kvalifikált viszonteladói minősítését. Jelenleg is rendelkezünk Microsoft minősítéssel.

    Részletek >>
  • Rendszerintegráció


    Részletek >>
  • Rendszerfelügyelet

    Az EASTRON Kft. hosszú évek óta végez országos szintű rendszerfelügyeletet számos, több telephellyel rendelkező cégnek, ezért nagy tapasztalatunk van a távoli telephelyek rendszertámogatásában.

    Részletek >>
  • ETiQ ügyfélhívó rendszer


    Részletek >>
English Site