Vissza

Rendszerfelügyelet

Az EASTRON Kft. hosszú évek óta végez országos szintű rendszerfelügyeletet számos, több telephellyel rendelkező cégnek, ezért nagy tapasztalatunk van a távoli telephelyek rendszertámogatásában.

Rendszerfelügyeleti gyakorlatunk


serverroom Az EASTRON Kft. hosszú évek óta végez országos szintű rendszerfelügyeletet számos, több telephellyel rendelkező cégnek, ezért nagy tapasztalatunk van a távoli telephelyek rendszertámogatásában. A támogatás nemcsak a helyszíni szervizelésre, hanem a távoli elérésen keresztüli hibaelhárításra is vonatkozik.
Jelenleg 17 vállalkozás, vállalkozásonként 3-15 telephelyét összekötő virtuális hálózatot működtetünk magas rendelkezésre állással. Ügyfeleink jellemzően 5-50 számítógépes, egy vagy több telephellyel rendelkező vállalkozások. Működési területük változó, van köztük építkezési vállalkozó, ügyvédi-, könyvelő iroda, telekommunikációs cég, stb..

Országszerte 61 telephelyen 503 számítógépet felügyelünk, további 260 telephelyen pedig 2159 számítógépet és 6229 egyéb eszközt tartunk karban.

 Az EASTRON Kft. folyamatos ügyeletet tart fenn az általa felügyelt rendszerekkel kapcsolatos hibák fogadására, kezelésére, ezért az Ön vállalatával esetleg kötendő rendszerfelügyelet szerződés keretében egységes szolgáltatást tud nyújtani a megjelölt telephelyek bármelyikén.

Tapasztaltunk azt mutatja, hogy Megrendelő és Vállalkozó közötti szolgáltatói viszony akkor optimális, azaz a motiváció mindkét fél esetén azonos irányú, ha egy minden esetet lefedő átalánydíj mellett a hibamentes időszakot premizáló elszámolási rendszert alkalmazunk. Az elszámolás lényege, hogy Megrendelő minden hónapban azonos díjat fizet, de adott százalékú díjkedvezményben részesül, ha az adott hónap incidens nélkül telt el. Ebben a szituációban Vállalkozó abban érdekelt, hogy a hibát gyorsan és szakszerűen hárítsa el, hiszen díjazása nem függ össze a hibák számával. Ez az érdekeltség Megrendelőnek előnyös, mert a hosszú távú hibamentességre ösztönöz. Megrendelő pedig abban érdekelt, hogy a hiba detektálásakor, a hibaforrás kijelölésekor, hiba megjelölésekor megfelelő alapossággal járjon el, mert egy esetleges „vaklárma” esetén nem részesül a díjkedvezményben. Ez az érdekeltség Vállalkozónak előnyös, mert felesleges vagy távolról is elhárítható hibákra nem kell helyszíni erőforrást lekössön.

A szolgáltatás keretei

  • A rendszer folyamatos távoli felügyelete és támogatása
  • Nem számítunk fel kiszállási díjat, a rendszerfelügyeleti díj magába foglalja.
  • Nem számítunk fel ember óradíjat, a rendszerfelügyeleti díj magába foglalja.
  • Nem számítunk fel ember óradíjat távoli munka esetén, a rendszerfelügyeleti díj magába foglalja.
  • A szolgáltatás munkanapokon 8-18h között végezzük.
  • Lehetőség van nem munkanapon, vagy 8-18h intervallumon kívül eső helyszíni munka végzésére, külön óradíj ellenébe.
  • Korlátlan telefonos és havi 8 munkaóra helyszíni tanácsadás.
  • 7x24-es hiba bejelentés fogadás.
  • Javításhoz szükséges kritikus alkatrészek készleten tartása.
  • Bejelentéstől számított 4 órán belüli reagálási idő 6 óra belüli hibaelhárítás megkezdési idő.
  • Negyedévente végzünk megelőző karbantartás

 Amennyiben részletesebben meg kívánja ismerni a rendszerfelügyeleti szolgáltatásunkat, lépjen kapcsolatba az ügyfélmenedzser munkatársainkkal.

English Site