Vissza

Nemzetközi WorkflowGen referenciák

Ügyfél visszajelzések

Deloitte

deloitte3000 dolgozójával és 80 vállalatával a Deloitte France a minőség-, és információbiztonságtól kezdve a pénzügyi tranzakciókig terjedő kiegészítő kínálatot nyújt.

Ügyfél vélemény

„Miután meghatároztuk, hogy mely folyamatokat fogjuk automatizálni, egy hét leforgása alatt elindítottuk a WorkflowGen megoldást. A terméket nagyon könnyű használni, főként a grafikus kivitelezési felület miatt. A WorkflowGen lehetővé teszi számunkra, hogy programozás nélkül kivitelezzünk folyamatokat. Egy új folyamat kivitelezése általában fél napot vesz igénybe. Több mint 200 folyamatot azonosítottunk optimalizálásra WorkflowGen-nel.
A terméket az ERP alkalmazásainkhoz való hozzáféréshez is használjuk, ugyanis az Erp rendszerek által felkínált munkafolyamat jellemzők túl bonyolultak és nehézkesek a megvalósításhoz.” - Gauthier Boulot, Web Department Manager .

Üzleti kihívás

A Deloitte már használt Intranetet, több főalkalmazást és egy ERP-t is, amikor azokat a folyamatokat is optimalizálni szerette volna, amelyek még mindig manuálisan, vagy strukturálatlan email-áramlás útján dolgoztak fel (szabadságolási kérelmek, informatikai clearance kérelmek, konferencia meghívások számának foglalásai, fizetésemelési kérelmek stb.). Ezek az eljárások egyenként elég egyszerűek voltak, és sem egyedi fejlesztést nem tett szükségessé, sem pedig a meglévő ERP típusú alkalmazások adaptációját nem indokolta. Ezeknek az eljárásoknak az összessége azonban jelentős operatív költségekkel járt a manuálisan feldolgozásra fordított munkaidő miatt. Az üzleti kihívás ezeknek az eljárásoknak az optimalizációja és automatizációja volt, úgy, hogy az a meglévő informatikai infrastruktúrának is megfelejen.

A WorkflowGen megoldása

  • Funkcionális megoldás
    A WorkflowGen megvalósítása lehetővé tette a HR osztály és az informatikai osztály számára, hogy néhány napon belül elindítsák folyamataikat.
    Ezen első folyamatok gyors sikerére alapozva egy az egész vállalkozásra kiterjedő felmérést készíttettünk azoknak a folyamatoknak az azonosítására, amelyeken javítani lehet WorkflowGen-nel.

  • Szakmai megoldás Installáltuk a WorkflowGen SQL szerver verzióját, továbbá egy csatlakozót is, hogy a HR ERP automatikusan tudja szinkronizálni és kinyerni a felhasználói adatokat.
    A Portlet modul lehetővé tette a Deloitte számára, hogy a WorkflowGen-ből jövő adatokkal feltöltse intranet portálját (elvégzendő feladatok, jelenlegi folyamatok, határidőn túli feladatok etc.).

Előnyök

  • Azonnali termelékenységi nyereségek A WorkflowGen-nek kivitelezett folyamatok lehetőséget adtak a papírforgalom és az alacsony hozzáadott értékű tevékenységek csökkentésére. Mindenekelőtt azonban rendkívüli mértékben csökkentette az egyes feladatok feldogozásával töltött átlagidőt. Folyamatok, amelyek azelőtt napokat vettek igénybe, most néhány óra alatt elvégezhetők. A valósidejű statisztikai modul lehetővé teszi a folyamatadminisztrátorok számára, hogy pontosan tudják ellenőrizni a tevékenységeket, illetve a megtérülést is mérhessék.
  • Gyorsan telepíthető Egy web szerveren történő egyszerű installálást követően a folyamatadminisztrátorok egy egyszerű kétnapos felkészítés után használni tudják a folyamatokat.
  • Könnyen használható A végfelhasználók webböngészőjükön keresztül érik el a WorkflowGen-t, és kérelmeiket minden előzetes oktatás nélkül elindíthatják. A felhasználóbarát felület és a PDF formátum használata biztosítják, hogy a könnyű legyen használni, és hogy a felhasználók azonnali elsajátítsák a használatát.

ZF Trading

zfA világszerte 1300 dolgozóval működő ZF Trading egy erős cég az autókereskedelmi utópiacon. A főbb márkák a Sachs, a Boge és a Lemfoerder.

Ügyfél vélemény

„Miközben újraszerveztük a folyamatainkat, igény formálódott bennünk egy olyan alkalmazás kivitelezésére, amellyel ezeket a folyamatokat könnyen és gyorsan beépíthejük Intranetünkbe. Az eszköznek webes alapúnak, rugalmasnak és nagyon könnyen használhatónak kellett lennie. Midezen jellemzőket megtaláltuk egyetlen termékben, a WorkflowGen-ben. Az eszköz praktikus, és sok lehetőséggel van felszerelve. Az SDK-nak köszönhetően még a meglévő alkalmazásainkkal (ERP, Microsoft Exchange) is problémamentesen össze tudtuk kapcsolni.” - Stephan Hubner, IT-Coordination and Web-Applications

Üzleti kihívás

Funkcionális megoldás

A kivitelezés rendkívül gyors és nem bonyolult. A meglévő és új munkafolyamatok azonosítása állandó folyamat, amely a megvalósítással egyidejűleg zajlik. A nagyobb hatékonyság érdekében folyamatadminisztrátorok vannak az informatikai és minden főbb osztályon.

Szakmai megoldás

A WorkflowGen SQL szerver verzióját használjuk a Microsoft Exchange Connector-ral együtt a felhasználói adatok szinkronizációjának érdekében. A jövőben átváltunk az Active Directory Connector-ra. A szoftverfejlesztő kit hasznos „add-on” a munkafolyamatok és a meglévő alkalmazások közötti interfészek építéséhez.

Előnyök

A WorkflowGen teljes mértékben webes alapú, ezért a meglévő intranetekbe történő beépítése gyorsan végrehajtható a vékony kliens megközelítés összes előnyével.

  • Egy kétnapos felkészítés eredményeképpen a folyamatadminisztrátorok néhány óra alatt fel tudták építeni az első egyszerű folyamatokat.
  • Most az SDK-nak köszönhetően szinte bármely létező vagy új alkalmazás integrációja lehetséges.
  • Az Advantys nagyszerű támogatást nyújtott az első folyamatok installációjához és megvalósításához.

Mitsui

mitsuiA Mitsui (41,761 alkalmazott, 160 iroda  68 országban) egy terjeszkedő globális hálózaton dolgozik a stratégiai információk hozzáférése és az üzleti fejlesztés lehetőségeinek kiaknázása érdekében. A főbb üzleti tevékenységek közé tartozik a értékesítés, gyártás, export/import, nemzetközi kerekedelem és szolgáltatások a következő területeken: fém termékek és ásványok, gépek, elektronika és informatika, vegyszerek, energia, fogyasztói termékek és szolgáltatások – kiskereskedés, élelem, textil és divat, általános áruk és különböző szolgáltatások, pénzügyi piacok, logisztika és szállítmányozás. A Mitsui emellett ki is terjeszti a szolgáltatásait, természetes források felderítésével és fejlesztésével, kereskedelmi befektetésekkel, új üzleti folyamatok technológiáinak fejlesztésével és még sok más egyébbel foglalkozik.

Ügyfél vélemény

„A WorkflowGen kiválasztásával kevesebb, mint 12 hónapalatt eljutottunk az eszköz kiválasztásától és a termelésig. A Workflow megoldás és a .Net webes formátumok fejlesztési hatékonysága nagyon jó. A WorkflowGen termék koncepciója kitűnő: lehetővé teszi, hogy a munkafolyamat funkció kerüljön előtérbe, erőteljes tervezése elősegíti az új funkciók kivitelezését, hatással van a fő webes technológiákra (.NET, XML, RSS Feed, Webes szolgáltatások stb.), a feljesztés rugalmasságának szintje magas a felhasználói oldalon, és a költségek terén is jó a teljesítménye.
Az eszközt könnyű használni, a WorkflowGen tervezése és különböző beállításai jól érthetőek. A WorkflowGen kényelmes használatkész elemeket tartalmaz. A felhasználói felület jól kidolgozott és jól használható.
A WorkflowGen elősegíti a munkafolyamatok minden aspektusának testreszabását (routing, email értesítések stb.)
Advantys, a WorkflowGen eladója rugalmasan reagált az egyedi kéréseinkre, és a Help Desk is gyors válaszokkal szolgált.”
- Masaki Takahiko Global Information Systems Enhancement Dept.

Üzleti kihívás

A Mitsui globális vállalkozásként a következő generációs üzleti folyamat menedzsment rendszert szerette volna kivitelezni a kereskedelni alvállalkozások üzleti folyamat sztenderdizálására, a belső ellenőrzés erősítésére, és az új ERP rendszerbe való beépítésre (SAP).
A telepítés köre globális volt, több mint 70 észak-amerikai, európai, ázsiai és óceániai helyszínnel.
Kezdéskor 7 észak-amerikai cég, 700 felhasználó, napi 500 kérelem és több mint 40 folyamat volt a projektben.

WorkflowGen funkcionális megoldás

A Mitsui a WorkflowGen 5. verzióját telepítette (.Net webes formulákkal) a következő jellemzőkkel:
  • valósidejű integráció a SAP-ba (ECC 6.0)
  • mind a 40 WorkflowGen .Net webes formula valósidejű integrációja a SAP-ba
  • valósidejű frissítés feldolgozása a WorkflowGen-ből a SAP-ba
  • Single Sign On a SAP vállalkozási portálon keresztül (RSS töltéseken keresztül)
  • Web farm architektúra súlykiegyenlítéssel
  • Időzóna kezelés (az időzóna beállítása a felhasználó és a hely által)
  • Felhasználó szinkronizáció (a jogosultsági hierarchia felhasználó adatbázisának szinkronizációja a feljhasználói információkkal munkakezdéskor)
  • Űrlap konfiguráció szinkronizációja Hozzáadás táblázatokkal
  • vonakezelők dinamikus kiválasztása

Előnyök

  • A belső ellenőrzés megerősödése Mintegy 40 üzleti folyamatot sztenderdizáltunk a WorkflowGen-nel az olyan belső ellenőrzési követelmények kielégítésére, mint a hatékony folyamatok, szigorú hozzáférési kontroll, bizonylatok tárolása, és monitoring (belső audit).
  • A szervezetek közötti kommunikáció hatékonysága Minden cégnek a távoli helyekről a SSC-nek szóló instrukciói be lettek építve a WorkflowGen-be, és az egész üzleti folyamat hatékonyabbá vált.
  • Valósidejű integráció a SAP-ba A végfelhasználók valósidőben hozzáférnek és bejegyezhetnek SAP adatokat a WorkflowGenben anélkül, hogy manuálisan be kéne jelentkezniük a SAP-ba.
    A SAP menüt és a WorkflowGen menüt beépítettük a SAP vállalkozási portálba, így a felhasználók mindkét funkciót használhatják anélkül, hogy észrevennék a különbséget. A felhasználói felület és a munkafolyamat routing meghatározásával a WorkflowGen-ben és az üzleti logika meghatározásával a SAP-ban, az egész rendszer kezelése sokkal rugalmasabbá vált.
  • Gyors kivitelezés Mintegy 40 munkafolyamat formulát kiviteleztünk rövid idő alatt (12 hónap) hatékony funkciókkal és technológiákkal, beleértve a SAP integrációt is. A könnyű fejlesztés, a testreszabott felkészítés, és a gyors online támogatás nagyban hozzájárult a projekt sikerességéhez.
English Site